عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 7:49 ::  نويسنده : ستایش

اون که دوسش داری،توآغوش غریبه ها چه میکنه          اون  که  دوسش د اری،در  حال  عاشق  شدنه

 اون که دوسش داری،نفس نفس میزنه آروم براش          اون که دوسش داری،یادش  رفته خاطره  هاش

اون که دوسش داری، عاشقی  واسش معنا نداشت           اون که دوسش داری،رفت و تورو تنها  گذاشت

اون که دوسش داری،گریه  چشم هاتو ندید و  رفت           اون که دوسش داری،هق هق شباتوندید و رفت

اون که دوسش داری،قلبش  واست دیگه جا نداشت           به هرجوابی نه نداد،رو تو یه خط  سیاه گذاشت

ای  دل  بیچاره  من،تا  به  کی به پای اون فدا شدن           ای  دل بیچاره من،تا  به کی  اسیر اشتباه شدن

ای دل بیچاره من،اون  دیگه رفت،مردش تو قلب تو           هرکی اومد  توی زندگیت،زودی  وابستش نشو

اونی که  دنیام  براش، مثل  بازی های کودکانه بود            دوست دارم،عاشقتم،همه اینا  براش بهانه بود

من که قلبمو آسون، بی بهو نه گذاشتم   کف  دستم            از تو تشکرمیکنم،بیا ببین چه بی صدا شکستم

من که از زندگی بریدم،رنج سخت سرنوشت  کشیدم            برو آزادی و خوش باش،من به  ته دنیا رسیدم



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان