عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 30 مهر 1390برچسب:, :: 16:52 ::  نويسنده : ستایش

عکس های عاشقانه بسیار زیبا

دوباره دلم برایت تنگ شده است ، دوباره دلم هوای تو را کرده است.
دلم میخواهد همیشه در کنارم باشی و من نیز برایت از
عشق بگویم.
بگویم که خیلی برایم عزیزی ، برایم بهترینی.
دلم تنگ است و تو نیستی ، باید با این دلتنگی بسازم و بسوزم.
دلم تنگ است برای راه رفتن در کنارت ، دست گذاشتن در دستانت ، نگاه به آن چشمهای
زیبا
یت.
فاصله بین من و تو غوغا می کند و این قلب را دلتنگتر می کند.
کاش در کنارم بودی ، خیلی دلم گرفته است.
وقتی دلم تنگ می شود در گوشه ای مینشینم و به یاد آن لحظه که در کنارمی اشک میریزم.
کاش همیشه در کنارم بودی و حتی یک لحظه نیز از من دور نمیشدی.
این دل بدجور بهانه تو را میگیرد ، نمی دانم چگونه با این دل بهانه گیرم بسازم!



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

ابزار نویس
ساعت15:04---1 آبان 1390


سلام دوست عزیز...
باورت میشه کد لد لوگو سفارش بده بعد یک کد رایگان آهنگ هم به صورت هدیه دریافت کن.

اول این دو کد را تحویل می گیری و بعد مبلغ مورد نظر را با نازلترین قیمت یعنی دو هزارتومان پرداخت می کنید.

پس:
کد لوگو+یک کد آهنگ رایگان=2000 تومان
با یک تیر دو نشان بزنید...
صد در صد واقعی


برای اطلاع بیشتر به این وبلاگ مراجعه نمایید.
www.olomtarbiati.loxblog.com


منتظر حضور گرم شما هستم


hessam
ساعت14:58---1 آبان 1390
غربت را نباید در الفبای شهر غربت جستجو کرد ، همین که عزیزت نگاهش را به طرف دیگری کرد ، تو غریبی

oo
ساعت17:38---30 مهر 1390
من هم عاشقتم ستایش جان

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان