عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
شنبه 21 آبان 1390برچسب:, :: 11:59 ::  نويسنده : ستایش

درد من...

درد من عاشقیست ، احساسم در این روزها دلتنگیست !

 

 

 

دردی در سینه ام دارم که تنها قلبم میداند !

 

احساسی در قلبم دارم که تنها خدا میداند !

 

 

 

این روزها دلم بدجور هوایت را کرده است ، دلم برایت تنگ شده است !

 

 

 

خیلی برام عزیزی عزیزم ، تا تو را دارم ،

 

 

 

هیچ غمی جز غم دوری ات در دل ندارم !

 

 

 

کاش در کنارم  بودی ، کاش بودی تا  دیگر هیچ غمی در دل نداشتم !

 

 

 

نیاز من در کنار تو بودن است ، آرزوی من همیشه با تو بودن است !

 

 

 

خسته نمی شوم از دلتنگی اما شاید لحظه ای تنها دلشکسته شوم !

 

 

 

می سازم با این لحظه های دور از تو بودن و میگذرانم 

 

 

 

این لحظه های نفسگیر را !

به امید روزی که برای همیشه پیشم باشی



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت18:41---21 آبان 1390
ستايشم
حرف دل منو زدي.....
منم دلم واسه عشقم شه ذره شده....
ديروز هم نتونستم ببينمش....
اي خدا....
دلتنگي بد درديه....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان