عاشقانه
دوستان عزیز اگر وقت کردید رویه تبلیغات کلیک کنید بزارید کامل باز شه بعد ببندید ممنون از همگیتون نظر یادتون نره
 
 
دو شنبه 26 تير 1391برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : ستایش

باز هم برایت مینویسم برای تویی که طنین انداز لحظات تنهایی منی

تویی که هیچ گاه باورم نکردی همیشه برایت نوشته ام نوشته ام ودر صندوقچه قلبم مدفون کرده ام

اما دیگر نه

اینبارمیخواهم بنویسم و حرف هایم را به دست باد بسپارم تا مهمان دستان گرمت کند

مینویسم حرف هایی که سال هاست در قلبم مانده حرف هایی که حتی با خودم هم

 زمزمه نکردم مبادا باد به گوشت برساند

حرف هایی که که اگر باورم داشتی به راحتی از نگاهم میخواندی اما نه توهیچ گاه باورم نکردی

انقدر برایت مهم نبودم که به گریه هایم بیندیشی و در جستجوی دلیل گریه هایم باشی

هیچ گاه نفهمیدی دوستت دارم

نفهمیدی تنها دلیل پشت کردنم به دنیا تو بودی تو بودی که شدی تمام دنیایم

تو بودی که به امیدت شب ها را تاسحر بیدارنشستم وبامهتاب گریستم

افسوس که نبودی تادستهایت مرهم زخم های دلتنگی ام باشد نبودی و دست های غریبه ای مرهم دلتنگی هایم شد

نبودی وقلبم را به دیگری سپردم

 نبودی و آغوش غریبه ای پناه خستگی هایم شد

حال نمیدانم چه بگویمت

آنزمان که باید بودی وآغوشت تنها پناه زندگی ام میشد نبودی وحال که دلم در گرو مهر دیگری است امده ای

آمده ای و داستان عشقی قدیمی را تکرار میکنی

نمیدانم چه کنم مانده ام که بین طوفان عشق ونسیم زندگیم کدام یک را برگزینم

همینقدر میدانم که به تو وآرامشت نیاز دارم همانگونه که او به من نیاز دارد

میانم که محتاج دستانت هستم همانگونه که او محتاج دستان من است

سال ها چشم انتظارت بوده ام و حال که انتظار به سرآمده است دیگری چشم انتظار من است

کاش زودتر آمده بودی

کاش همانموقع که به عشقت نیاز داشتم کنارم می بودی

اما افسوس

افسوس که چشمت به دنبال دیگری بودوآرامش نگاهت را قربانی چشمان دیگری کردی

همان موقع بود که ایمان به تو رادردلم شکستم

همان موقع بود که به نگاهت شک کردم و جوانه های عشقت را در دلم خشکاندم و دست های غریبه ای رادردستانم جای دادم

نمیدانم چه کنم

من طعم شکست را چشیده ام و غم فراق را لمس کرده ام

نمیخواهم اینبار من قاتل احساسات کسی باشم که روزی مرهم دلتنگی هایم بوده است

نه هرگز

من او را تنها نمیگزارم.



javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس setayesh67.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان